Tuesday, November 16, 2010

Raya korban 2010

big family
(countdown to married)

memandangkan sok cuti..rasa nk wat mcm2...
ml ni my fren beraya bersama saya..krn fam dia jauuuuuuuhhhh.......
so apa slh ye share nikmat raya bersama2 kuarga saya..
spt biasa hari raya korban my fam akan bz..
cz akan ada rewang kat dewan blkg umah saya..
ada 3 ekor lembu akan ditumbangkan di bawah...
beliau sngt encem dan licik...
hampir melarikan diri krn takot akan ari esok.

smlm xde pe2 celebrate besday adik saya.
so plnning nk wat moist cake tuk mkn2 mlm ni..
g beli pizaa rm 1 dr cupon Hot ticket...
cukup kn..??hahhaha

sok sure mkn manyak2..
ada dgg pelbagai perisa...
plg mavelloos...sup tulang!!
walalllweeii..celup2 cicah bersama roti cap gadinia...peh..
mmg..meleleh air liuq ni....
kalo rajin akan bergmbar sok.
kalo tidak..mintk jasa baik en google.

k la....
sbnr yer xrajin BW n wat ntry..
cz keje mkin bertimbun....
smpai nk nmpk muka sndiri pun dh susah...
caww

clik2 dato saya tu ek...
mana tau rezeki anda mkin ari mkin murah...
kuasa tuhan~~~~

2 comments:

D'China Store said...

amboi meriahnya nak raya..macam luncai pas semayang raya terus terbungkam depan tv sambil kunyah jajan..hehe

U.Y.A said...

haha...part terbungkam agak segan nk cerita kat sini lah luncai..hahha...
diam2 je...ngeh2