Thursday, November 11, 2010

bila ati sudah BERTAKUP

eh ....kamu..!!
sapa??
kamu la.....
napa??la...termenung plak nie...napa nie???

ish..malu lah nk citer...segan lah ngn ko....

meh citer kat tingga aku..xde sapa dgr nnti....ko xde segam2 nnti....cpt laa
yelah2..meh sini... tapi..napa tinga ko busuk???muhahahah

camni...aku nk ckp..DATO NUFF xmarah aku dh...dia syg aku lgi..kan aku citer ritu...
dia dgr kot aku citer tu..n tu..puas gak aku pujuk...sifu suh wat camtu la..camtu la...
cth yer suh wat ntryvspecial tuk DATO iklan yg tgh hot..aku wat citer psl pizaa la...aku wat...
aku BW bagai nk giler..aku wat....antr2 komen pe2 ptt..aku wat..rajin tak rajin je la...

bila citer ko nk abis nie??

at last..msuk opis pg tadi....kebaboo0oooo00ommm.......DATO kasi adiah...
dia bg aku status GLI semula!!!akhirnya....susah pyh aku kayuh pakai tgn...
berbaloi gak....alhamdulillah....

so ko nk aku wat per?

jum kiter main lumpat2 sat...

then??
ko dpt plastic kosong je....
ko penah rasa tumit aku tu...kena tepat kat dahi ko?????
~~~~~~~~

ok tamat..~~~

Ps. citer di atas spt monolog lagu atilia dan member beliauu!!
Syg DATO NUFF!!!!

dia ngajuk kiter pujuk..
tu nama yer secocok!!! (jadi tak pantun-memantun??)

11 comments:

ahmad jo said...

oh! so sweet.. mesti dato nuff syg ketat2 ni.. ahaks~

U.Y.A said...

mmg syg ketat2...xmoh lepas..auchhh..i like

Melati Qistyna's Mummy said...

ehehe... dh dpt geli2 balik yer :p

U.Y.A said...

ah ha mummy..sukkkkaas sngt32

Unknown said...

tahniah....lain kali jangan buat lagi ye...pendekar doakan rezeki suria makin murah nanti... (^_^)...

U.Y.A said...

pendekar!!!!!TQ doakan suria!!!
suria pun doaakan pendekar jugak..supaya berjaya di medan perang menggunakan kuda!

pN.rOs said...

wish ur rezeki sentiasa di top up hari ke hari

Asam Makruh said...

buat tak reti je, cukup bulan baru login tengok hasil. yang penting, blogging terus blogging, tanpa blogger, nuffnang tak dapat berniaga!

U.Y.A said...

pn ros- tq kak...

asam makruh - hahah..xleh..kena tgok gakk...muhaha.....

nur said...

o.. geli2 disini.. sayang nuff jugak boley?
ALL IN ONE

U.Y.A said...

boleh..kiter mmg kena syg nuff tauuu!!!