Thursday, November 25, 2010

ini kisah DRAWING/KERTAS LUKISAN darjah 7

aku sedang berlumuran dgn drawing size AO.
yelah kan aku keje ngn contractor...so drawing ni terpaksa dijakdikan sbg BFF(best friend 4ever)

tenet tadi bengang... (skrg dh molek) dia mmg gini.kejap mengong.kejap ok.
dr mengong tu lah wat keje jap..
tgh usha size beam..size steel...
tup2 nampk benda ni..
mana tak aku winduw nk usha blog
sila besarkn jika anda rabun!

korang tgok yg aku circle warna owen tu..bwh yer....

jgn duk tgok lama2 awan itam tuw...kt atas tu hah....
aku tau korang pikiq benda lain...kan2..
kan.kan..btl tal?

if betul hentak kaki!!!

BW - BLOGWALKING
BF - BLOGFEVER (bukan BreastFeeding)


Amacam??gempak tak drawing aku???

8 comments:

Hakimi Reza said...

hohoho~~hahahaa

nape x guna autocad jer..

hehehe

U.Y.A said...

ada autocad..but ni yg softcopy...muahahha..lynnz...poning!

ghost said...

napa mesti ko lukis pump plak..cuba ko tulis besar2 kat situ BW.kan tak perlu bukak mata.btw,sajer jer..ok aper lukisan tuh.hehe

Encik MamaT said...

yang ni softcopy he hardcopy... hehe...

Lina said...

emmm cantik gak lukisan tu

U.Y.A said...

biskut- bukan lukisa tapi kena stdy.nk taking off...ni drwg asal...

en mamat- ni hardcopy (slh pd komen tuk dak nakal.)..soft ada..tapi lg best dpt pgg drwg dr pgg mouse!
hahhacopy

Unknown said...

aaaa...see!! apik da terpikir len dah..ishk3..suria ni..kecik2 da breastfeeding yer..haishhh..hehe

huhu..apik pon da x leh kalo sehari x bw..hehe

noa said...

gempak gempak (walaupun tak paham ape tu =p)