Friday, November 26, 2010

CONTEST MANISNYA SENYUMAN

banner yang terbina
krt to tuan yer blog

ushh...(sambil lap peluh)
jenuh duk cari gambar yg senyuman penuh dgn kemanisan.
akhirnya....jumpa!

spt cik m0on yg mentag saya.mempertaruhkan gambar konvo.
begitu saya..tapi beliau sudah menculik 7 wonders..
its ok..saya menculik Group standard.heheh..

1st kena tau rules!


  1. Buat entry bertajuk CONTEST MANISNYA SENYUMAN
  2. Letak BANNER contest di dalam entry dan link kan ke blog ini.
  3. Letak satu gambar yang penuh dengan senyuman.[gambar beramai-ramai. min 3 orang]
  4. Bina satu ayat kreatif tentang gambar berkenaan.
  5. Tag 2 blog yang lain.
  6. Tinggalkan link entry anda di ruangan komen.



Settle...jum tgok pica mana aku layangkan kpd owner contest nie Aefa Aerisya

Nama geng saya ini - GROUP STANDARD
gambar berlaku ketika saya konvo bersama rakan2 di UMP bulan sepoluh 20-sepuloh
2 org rakan di kanan saya (CAH-rudin) dan kiri saya (Jawe-ranges)
mereka saya rapat sejak zaman diploma (2003)
nama Group Standard????
kerana slalu dtg kelas lambat..slalu antar asement on time..
dh mmg standard group kami..kena ikot rule kami!!hahha..
tapi sangt syg mereka ini spt yg lain.
Kamu 2-cpt2 kuar dr abs beljr erk..b4 tu dptkn keputusan cemerlang.

AYAT KREATIP

...SENYUM ITU MANIS kerana MANISNYA TIDAK BAHAYA
SENYUM ITU INDAH kerana INDAHNYA TIDAK BERBAYAR....

kwn yang akan di tag
Sayam kuw mulam mentari
Cik AajaA Tyne yg sedang bercuti kencang

b4 lupa..tarikh tutup 01-01-2011
(kata tuan owner...tarikh tutup ni leh ubah tanpa bg amaran keras dibagitau)


7 comments:

Aefa Aerisya said...

cik suria.. ayat kretip satuuu.. heee

U.Y.A said...

owh lupa!
tq dear

Aefa Aerisya said...

okeyh settle.. semoga senyuman ni mampu meraih kemenangan hehehe

Nazifa M.Zali said...

okie sayamss..
i join contest nie..tp nk tgk gambar lu ade ke x senyum cun i.ahakss

U.Y.A said...

aefa aerisya - hehhe..insyallah...rezeki ayam nmpk di kaki..rezeki suria.???nmpk disenyuman (cewah)

sayam!!ok!!senyum kambing pun diterima lg tau

Unknown said...

huhuh..manis2..tp xleh nk rase..

U.Y.A said...

apik - hahah....kalo nk rasa...g jumpa tok kadi ker..tok pawang ker