Sunday, November 7, 2010

hati owh hati..

meRepEk by S.U.R.I.A. masanya 2:18 PM
ok..meh kiter mulakn dgn gmbar yg xleh blah.
kejadian ari sabtu di JLN tar..
tapi perasaan dr Hati adalh hari ini.

geram.sakit hati.bengang.bengong.hati keras.sakit hati.hati bengkak.
tapi bukan sakit jantung.sakit usus.sakit tengkuk..

ni suma dtg dr sama ntah...mmg hati ni panas jer..
dh xtau nk wat pe bg cool n elak muka dr cam kat atas tu.
gerek ker muka cam ni...when kiter geram..
rasa cam nk seterikaaa jer muka org lalu lalang kat situ..termsuk yg kat blkg saya tu.
(ampun meknoss)

tapi..kiter ni..sbg manusia..xsemestinya sempurna..mmg xsempurna la..
kiter latih diri kiter jadi pemaaf..
mmg tu saya wat kat hati saya nie..jaga molek2 hati ni.xmoh kasi rosak
saya.if dh tahap bengang..suka senyyyyappp je...n geram sorang2..

ke korang2 ada cdgan yg baik????
yg leh redakan hati nie.????
lg bgus.koran click dato nuf I tu..ngeh2!



3 hasil meRepEk:

mOOn on November 7, 2010 at 5:57 PM said...

pergi la mengukur jalan TAR lagi. kompem bengang itu ilang... huhu

Roy Roches on November 7, 2010 at 6:34 PM said...

mkn byk2 senang hati hehe

S.U.R.I.A. on November 7, 2010 at 7:49 PM said...

moon-ah ha...tapi tgu kamu balik kl la...tmabah2 syo0okkk..

en roy - halo...tu mmg syo0ookk jugak

 

' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting