Wednesday, November 24, 2010

"CONTEST GAMBAR PALING CHILL !!"

aku kuwus kn??koranGG??


aku diTAG 2 org skali gus...(hampeh)
tapi.lyn kn..dak kecik je tu suma..muhhahh (ampun)
Pertama dr Fatihah dan En syukri Hasan

kisha 2org makluk ni ada kaitan..
mula2 fatihah tag syukri dan suria..
pastu syukri dgn zalim yer mengtag suria...tak jenuh lak aku pikiq...sapa tag aku sbnrnya.
rupenya dua makluk bernasib baik ni hah...
cool beb..!!i akan kena kan uools balik..tggu.....seat n wait!!(hah)

first - rule dr owner contest ini - HUTAN KABUT yg tak SERABUT
1. amik gambar (indu or group) dan wat tagline sendiri...(sbbkn aku ni syok sndiri n ni blog aku...aku yer suka2 lah nk letak gmbr sapa..kan2) (DONE)

2.buat entry + link kn ntry + namakn ntry spt di atas ( DONE)

3. letak banner + link kn ( DONE)

4. folow blog HUTAN KABUT yg tak SERABUT ( DONE)

5. tag min 3 followes
- Mr & MRs swet mweet tweet2..wit2..
- Aima in luvv..love ..L.O.V.E..Luf2
- ika puk-puk-kepuk-kelepuk
- cik sayang-sayang-pnya
- bulan matahari-bula matahari

6. Fav color - rainboww - aku jenis balun je..janji santek n kurus spt di atas ( DONE)

7. adiah??? maybe iphone one-n-half-G..or stereng kete. ( lariiii.....)

tarikh close dgn rapat 31.12.2010

amacam??berani??

4 comments:

Fatihah said...

wah, thanks join suria!!
saya pun tengah siapkan entry untuk contest shades a.k.a kaca mata hitam tu..x)

U.Y.A said...

HEHE..
ur wc....
saya nk MENANG!!kalah kn awak!!muahha..gelak jahatt!

Nurul said...

wow...chill lah..


ths joiN~

U.Y.A said...

idati..kan2?