Saturday, October 10, 2009

tolong lah pujuk saya,

uwah,....sedey siot..

saya mahukn dia....tlg kn saya....

ketemukan saya dgn dia lg....saya harapkn pertemuan ni...amt bermakna.

saya xleh wat keje tanpa dia...

dia xphm saya ke yg saya syg dia lg.

tlg!!

sob2....so sad.

napa dia mkin sombunk ngn saya??

slh saya ke ??ckp ler..apa slh yer...

uwah..

kat sini saya kepilkn pic beliau..

harap di sedar yg saya masih ada tuk dia.

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

apa kejadah yer nie?

nmpak kn?suma limited connection
termsuk yg wireless...
tlg UMP!!

4 comments:

Roy Roches said...

pki la bodben

Anonymous said...

kak su.
guane kamoo update belog dengan internet xde.

hebat.

sila perturunkan ilmu itu kepada saya.

Unknown said...

uni sy pon limited connection gak ;)

U.Y.A said...

roy roches - wah kamu..sila lah belanja saya ek???

kotak hati- saya mengunakan kuasa suria perkasa itam lah...awak kena tukar nama kamu dlu

chipsmore-eh2...kiter 1 uni kah/??hehheh....kiter mmg serupa!