Friday, October 9, 2009

cpt yer membesar.

saya merindui zaman ini.

zaman yg indah..gumbira dan indah lg.

mak dan abah saya syg kami suma....

kami suma pun syg mak n abah..

nk kembali zaman dlu..

tak pun..mak tlg beranak kn saya blik.

saya membesar bersama2 jantan2 yg berkaliber...tu sbb saya cam ni smpai skrg.

bkn kehendak saya..tapi tu yg dididik dr kecik.

tgok lah...saya xmain masyak2..kawin2,batu seremban,congkak...
tapi saya main gi2t lidi..konda-kondi bersama lelaki2 yg gagah2..,bola rondes bersama malek noor.futsal bersama farid kamil...TIDAKK!

uwahhh...so gaster u nie..cara diri pun ada cara ler...GEREK sey!!

saya memerlukan penguat kata dr kamu.
walla..

4 comments:

mOOn said...

wowwww. Stailoo mailooo betul kak sue nie. Nak amek jadi kakak angkat laa..

U.Y.A said...

sila amik borang yer?

Anonymous said...

kak su comel.teringat ke bebudak yang kita jumpa time lawatan agro ritu.mesti anak kamoo nanti comel camtu gaks.

U.Y.A said...

aya- i terkezut ler anak dh kuar...even lum kahwin..cewah2 gatai..