Tuesday, October 6, 2009

2nd Mangsa Buli contest

meRepEk by S.U.R.I.A. masanya 1:32 AM
Hopely Pn Qas still accept another 1 pic to enter this contest!!
Tq to Pn....kerana menganjurkn peraduan ini...suka2...dgn adiah yg sangt lumayan

selak punya selak..ada pic ni mmg kena buli.
Nama:Nurul Alya Alysha Binti Ramlan
Nama manja: Alysha
Umur: 1 1/2 thn
hubungan : Anak sedara

Story mory nya:
Di pgi yg indah.
Mak/Tok nk masak nasi lemak yg sentiasa digilai oleh cucu2 nya
dan juga anak2 nya

Kenit ni sibuk je ngn mesin kepala ni...konon nk menolong
tapi menyibuk jer...
disebabkn kenit ni nyibuk pe lagi..
start photo shot

masa tuk membuli sudah start
"Alysha duduk kat kusi pendek ni..pegang klapa ni..dan M.E.S.IN!"

nk sangt nyibuk di situ...gasak lah ko nak..dengan rela hati dan paksa rela nya...
senyum lah kenit tu...

(tiru entry 1st mangsa)
tujuan tuk promosi
di sini saya ingin mempromosi kn contest nie (sangt kreatif ya Pn Qas)..sangt menarik..lain dr lain beb....mari lah juin...adiah xyah citer ar...lgpun dh citer pun kat atas tu...
so meh2 lah antr pic membuli yg jaya tu kpd tuan punya blog ini..
tarikh tutup yer
TARIKH TUTUP
19 October 2008 jam 9am

cpt2 lah juin..mana tau kn rezeki....ni pun 1stime masuk..
for other info bukak link nie
MANGSA BULI CONTEST


0 hasil meRepEk:

 

' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting