Wednesday, October 28, 2009

azab yg tinggi!

"tonyoh nenek...tonyoh....!"

"la..jgn lah terkenyet2 mata tu yer..camner benda tu nk masuk yer.."

"
neks....awak tonyoh kat idun lah..bkn mata..xreti beza kn idun n mata rupanya!"

"tolak neks.....bg masuk neks....lg skit je lg neks...CPT nek!!"


"geram yer aku,neks...meh sini aku msuk kn..kena byk kali praktik kn ni!!"


tuhan jer tau azab yg diterima oleh kwn saya..

beringin-ingin memakai spt saya yg syumel....

tapi....azab yer...TUHAN je yg tau..

bab membebel xyah citer ar.....kepoh mulut saya ini....

kamu pikir lain ek??ish2...xbaek lah kamu...xbaek saya ckp...

saya xkn citer kn benda2 yg teruks di sini...ye kwang2...!!!

ni kisah lens n lens.... lyn pic itu!!

sian kwn saya....neks -->syarifah nur atiqah syed ahmad

selepas merompak kedai lens..ni hasil yer..

pe2 hal cuci ler dlu guna clorox!
jgn mkn smbal sblm tu..kang penor mata kamu!!
hasil jolokan...
see2...bezakn mata beliau with n without pkai lens....
warna ijau..pilihan saya with the ring..so gheraammmm

dh..duk diam2 kat situ!

4 comments:

Anonymous said...

hoit macik!kut ye pung xyah r highlight name pnuh..nmpk sgt i nih jakun lens..hik3..tidakkkkkkkkkkk!! =) tenkiu kerna sudi berhempas pulas menonyoh2 td.hahahaa =) -cadbury-

U.Y.A said...

sememang yer JAKUN tahap baban terhdp lens..kah2....tau xpe...berjaya gaks..

:::gulagulakaps::: said...

syaaaa...nak g obersea dan2 nk pki lens..hihihihi..gud job suria!

U.Y.A said...

gula2 kapas->tau xpe..konon2 nk jadi cam org sana ar...keh2