Monday, December 14, 2009

saya mahukn duit FARK!!

tajuk di atas tiada kena mengena langsung..ok???


start!

sngt burink...di rumah
sngt burink...di toilet
sngt burink..di dapor
sngt burink...di beranda
sngt burink..di bilik
sngt burink..di tangga

arggghhhhhh.....xtau nk g mana dh..
cpt2 ...saya gersang tuk kuar..
saya mmg xde keje..skit2 nk kuar...
kuar..kuar..kuar....ish2..
poket u bocor tau dak???nk kuar konon..

gmbr tersbut hanya kuar cuci gmbr jer..
ngn dak irfan dak itam aka blacke..

hai..nama saya ray..can call me.. ray tam (ray itam)

dia kakak saya....ray-en...(cumel kn)

ni keje smlm..disbbkn burink.
selain kerja mengecat 1 umah...
start dr dapor..terus ke dapor...n meneruskn ke bilik kami
dan keje ke-2
hasil dr pemborongan m.lang di mekkah.
acu teka,????
.
.
.

INAI!!

dr jari jemari kiri...
terus ke jari jemari kanan...
pastu smlm...di rambut..
sib baik..mak i lyn kn anak dia yg gebu nie..tlg inaikn..
kah2...syg mak...

merah kn...

end!

3 comments:

faRk said...

inai tu mcm kuning je?

Anonymous said...

mmg kuning,, ni inai ke kunyit ha uya?? hahahahhah

U.Y.A said...

ok fine!!ni reflect flash tau...kalo nk tau camner warna yer..try uoll kelar tgn u...cam tu ar warna2 yer..keh