Friday, December 10, 2010

saya Sudah..anda bila lg??

rujukan dr sini... apakah yg FREE

sudah confius????
blurrr?


**
***

****
*****
******

*******
********

*********

saya sudah dpt lens FREE saya..
anda bila lg???
tapi saya tidak leh memakainya krn
power saya sngt sedikit...
so pemberian ini tuk diadiahkan..
itu lbh bermakna...
krn anda bermakna bg saya....

saya sudah dpt lens FREE saya..
anda bila lg???

clik sini if nak rasa brg FREE...
diorg tgh promote lens pakai buang


Anda mau adiah dr saya???

5 comments:

olen said...

haha.. xd keje ke ni wak? :P

U.Y.A said...

xde la yunk...
banyak keje...
tu sbb wat merapu jer..hahahaha

noa said...

hai budak bzzz

cik panadol said...

haha...aku xpandai pakai lense xde kaler ni...mau 'sesat' benda tu dalam mata aku....

*onet si kidal* said...

mau2 yg free,, hehehe