Friday, August 16, 2019

Jatuh cinta dengan Young Living Essential Oil

Alhamdulillah.
Kenalnya Young Living Essential Oil (YLEO) kerana anak pertama Uya, Rizqi. Masa tu pregnant kan anak kedua, Razeen.

Kerap tak sihat dan ada isu kulit masa itu. Kering dan dan gatal. Lalu garu tinggal kesan. Stress omaknya tengok kesan tu.

Uya tukar segala2nya dari sabun badan ke syampu rambut ke lotion anak. Kedua, cabaran untuk beri makan ubat. Fuhhh..cam berperang masa tu. So uya kena cari jalan untuk dia dapat sihat seperti sediakala. Oleh sebab itu, essential oil sekadar sapu dapat membantu Rizqi pada masa tu.

Masa ni.xnk makan ubat sangat. Kita balut dengan kain basah. Lilit ala2 yuna kt kepala dia. Rindu ye awak waktu ni!

Mana mummy tak penah cuba cara ni..? Mesti sama kn kita... hahaha..bawsng putih takleh stop stock. Then lemon juga. Potong nipis dan buat mandi!

Biasa zaman2 dulu bawang putih untuk sapu kt dada dan belakang badan untuk cairkan kahak. Bawang merah nak bersihkan udara. Fuh....lepas tu boleh grill!! WKakakaka

Ini keadaan di mana rizqi masuk hospital. Kahak banyak dan demam. Best wooo.masuk hospital. Makan minum ditanggung. Kang keluar hospital insurans bayar. Dapat duit. Kayoo.

Inilah sharing minyak yang pertama uya join. Dan terus amik Starter kit pertama uya.

Inilah bermulanya uya dalam dunia yl. Apa2 untuk anak. Wangikan rumah.. set ni la mengajar uya untuk guna sampai hebat. Alhamdulillah.

Sharing ini adalah untuk uya bercerita dan berkongsi kepada anda.


~YA ALLAH YA TUHAN KAMI..Tetap kan Hati kami Hingga ke akhir Hayat..

http://yleouya.wasap.my/

No comments: