Saturday, June 9, 2012

SURAT LAYANG KEPADA BADAN



(entry paling panjang dan paling emo.dinasihatkn sila jangan amik hati dengan kata-kata,gambar..sila tambah secubit kata-kata perangsang, sesudu nasihat ,dan semangkuk tips)


Badan binti Tubuh
Lot 54 Jalan Tulang Empat Kerat
Lorong 60 kilogram
59470 Kakikukukakakkukurap

Ke hadapan Badan,
Saya berharap Badan sihat walafiat bersama-sama keluarga tercinta iaitu lengan,peha,bontot,pipi,perut dan lain-lain.

Yang menginganti mu selalu,
saya berharap awak sekeluarga kuat dan tabah mendengar cemuhan orang ramai mengenai Badan anda. Ini kerana kata-kata mereka akan menjadi perangsang kepada anda. Jadi saya berharap awak dapat mengurangkan segala-gala lemak yang berleluasa di badan anda.

Saya berharap awak jangan hanya melihat di cermin..dan berkata "xde lah gemuk sangat aku.." tapi pikirkan "Orang Ckp aku GEMUK LA XOXO" . Saya tidak mengina awak.,tapi bayangakan ketika posing tuk kawin nanti..nmpk lelemak di dagu,di lengan dan mana2 keadaan..Saya tidak mahu menyenaraikan.kerana takot awak teremosi sedikit lalu tidak mahu kawan dengan saya.

Ingatkah dulu, Ketika abang Budin mahu kawin..ada bersungguh-sungguh mahu kurus? mkan biskut cicah air nes setiap hari?berlari sambil bum2 bola?mengayuh basikal pinjaman orang? dan ketika abg is kawin (anda tunang). ikat perut,pakai corset ketat2. Ingatkah? Jadi.untuk perkahwinan anda..sila lah berbuat seperti itu atau lebih.
Saya ada di sini sehingga awak tidak mahukan saya lagi.Dan tolong la..buat apa yang saya mahukan.
1) PERGI GYM DAN WORKOUT AFTER TUISYEN (TLG KONSISTEN)
2) MAKAN PAGI DENGAN BISKUT.LUNCH DENGAN LAUK PAUK.DINNER DENGAN BISKUT
3) EVERY WEKEEND TOLONG BERLARI-LARI DI KELILING PADANG BOLA 
4) BOLEH MELEPAK BERSAMA-SAMA RAKAN TAPI JANJI.ORDER LIMAU SUAM.BUKAN TEH ICE!! (sila bertahan)
5) SAY NO TO ICE,FASTFOOD KERANA ANDA TIDAK AKAN MATI KERANA TIADA MEREKA.TAPI AKAN MATI KERANA ADA MEREKA.

6) JANGAN CPT DOWN DENGAN CEMUHAN ORANG KERANA MEREKA XRASA ITU SUMA.BIARKN DENGAN MULUT MEREKA ...INGAT!MEREKA BERKATA KERANA MEREKA SANGAT KN KAMU(Teremo laks)
7) EMAK MASAK SEDAP..KALO BOLEH SENYUM...SEDAP MASAKAN MAK..WALAUPUN RASA SESUDU SAHAJA (amik ati emak)
8) TARGET 50KG WITHIN 3BULAN INI (xdpt 50KG..jgn kahwin..berani??!)

Dan ingatlah.kesihatan,keberatan, kecantikan bukan untuk digunakan semasa kahwin.sahaja tapi guna sampai bila-bila. Jadi...saya berharap dengan surat dan gambar yang saya kepilkan ini menjadi kata-kata perangsang tuk Badan.




Yang ikhlas,
Lemak binti Otak


terima kasih kawan2.syg korang
nampak awan nano disitu.men +VE kn kata-kata anda.
Terima kasih~

Tahun 2009 = 50kg (barangkali)
msih dikira ringan kerana meminjam duit hasil Pinjaman itu
badan kurus tetapi diuji kulit muka yang teruk

*

*

*
masih cam saya ??
Tahun 2012 = 60kg (barangkali)
gain 10kg kerana kehadiran duit belanja sendiri
badan gem tetapi kulit dikira terjaga

bye~

4 comments:

SOULMATE is said...

uya,xmo sdh ek..
jom kte diet sama2
kita xmkn nasi dah tp bhaya gak sbb bila sx lapar overdos mkn
mkn beras kurang kanji
n then jgn mkn mlm ya
kita pn msh brusaha utk 244 hari lg...hehe

U.Y.A said...

ok awak..
tq bg nasihat tu..i like...
so mari berusaha.lg brapa hari erk?
xpenah kira pung....hahhahah

Ira said...

waaaa...kite same la..ira thn 2012 ni 60++ tau kgnye..lg berat..huhu
dlu 50 je..hukhuk.
same2 la kite berusaha tuk diet..+__+

U.Y.A said...

jum2..kita berganding bahu...