Saturday, June 30, 2012

kemeja vs manik

haii darling suma...so cmner persiapan nk kawin?
so far so good kn..??
suria masih slow melow la...
ok...back to the topic...

sejak nk2 kawin ni....perasaan tuk berpakaian sesksi dh xsuka.xminat.
ntah la..hormon dh berubah
so duk mensurvey baju2 kemeja yg besar means labuh ar....
rege?rm60 ke atas..fuhhh....tapi design xberkenan...
mengenangkn kawan pandai mnjahit segala baju...baru beljrkn..so excited tau dia
usulkan cdgan.baju kemeja labuh.tapi nk jahitan plg simple..
jz nice wat baju g site...xleh seksi2 sngt..kang mat bangla.indon..suma trliuq..(yeke??)

tup2..dia setuju..dgn harga itu...
yeahhh..misi mncari kain.
aim.kain cotton ..cz selesa skit...compare kain licin2...
 smlm dh p amik baju2 tu..wah..banyak yer ko tempah..hehhee...

pastu..tgok2..cm kosong..apa lg..lace yg dulu2 byk xtra...so lenjan kt baju baru..
yeahhh..idea 3 jam sahaja..siap tuk 2 baju ....yeah.yeah...

 cth baju itu..kosong kn...
tapi jahitan kawn saya sngt kemas....

so mari tgok hasil mendeco bersama ERIC..kahkah..
simple je..but nice la...dr jadi kosong kn....
so bju nmpk mahal skit..cewahhhh

baju pertama- lace dr  veil sarah yg bakal aakn disewa kn..
promote skit (veil putih ..lace purple.diamond pink n ijau)

 baju ke-2-lace dr baju adik saya.dan diamond dr veil sarah

so nk tau link fb kawan saya??
saya xkedekut punya org..nk kasi maju kwn saya yer bisnes...weeee 
ini dia...
my BFF sejak zaman sek rendah gombak setia...
Hanim Arshad
so sapa2 nk pm dia..pm situ...
kiter xtau pe2 psl jahit baju..
jahit manik..boleh ar...keh2

fokus pd saya..berinner pink..
baju dress tu beliau jugak jahit..
manik?dh tentu saya la..

~YA ALLAH YA TUHAN KAMI...permudahkan perjalanan yg HALAL ini dan diberkatinya..amin~

2 comments:

aishareoils said...

nk cari kemeja labuh mmg susah pn ksang..dpt yg berkenan, mahal...huhu

U.Y.A said...

tu lah dia..kena tempah dgn design plg senang..tu puas hatiiiisesangt