Tuesday, January 4, 2011

aku JANDA ker???!!

hohoh...
mood pg yg nk pecah perut..
terkuaq balik nasi lomak aku mkn pg tadii
tgok benda alah dlm nuffnang aku...
yelah...baru smlm duk post ntya nk cari cincin emas murah dan santek..
tup2..ada citer psl JANDA laks...

cerita mak JANDA GERSANG

ish..sapa lah manusia bertuah tu...
mmg aku nk jumpa sngt yg org search tu...
yelah...citer face to face lg indah lg bekesan...
mmg indah tau!!hahha..
sngt kelakar aku tgok org search benda ngarut2...
penah gak tgok kat blogger lain..
lg hampeh...!!!
aku yer ni kira orait jer...

ni lah kot "janda" yg diaorg nk tau..
tapi beliau my BFF tau!!
no janda..janda....
single n not available!!
gersang kn muka beliau???
(
lempang gak aku dpt mlm nie!)

p/s ...bila penggunaan aku sbg kata ganti nama...means aku xciter tuk citerkn....lynzzzz

6 comments:

Anonymous said...

suriaaaaaaa
siap kooooooooooooo

HaN WarreN said...

hahahahah muka gersang ke tu??

aMoR said...

jnda muda xpa

Mun said...

waa..xmarah ke member tu..guna gmbar dia.. hehe..

U.Y.A said...

hantwo -tidak...tu muka mintak penampar
amor - hahha....yolah

cik moon - tu dia....atassss skali...dh marah lah tuuw.....

yana said...

hahahaha..ley plak cm2..>_<