Wednesday, February 3, 2010

mereka mengajak saya..tapi saya???adakah mengalah??

conflict2..

xtau nk ckp camner..
sabtu ni 5 wonder (-ve 2) ajak g lepak umah aya.
di setiawanga..mmg sejengkal pun.
tapi..
tapi.....
tapi.......

bagaimana???
1) jiran nk kawin (apa aku kesah...bkn ko kawin pun)
2) saya bekerjaaaaaaaaaa!!!!!!!!

atas permintaan suma..
mereka mahukan saya hadir bersama..tuk memeriahkan lg 5 wonder yg dh kekurangan ahli yer.

tapi..
burgermana???

kata warok...
"ari sabtu kitorg g jln2 1 kolumpo.xdop k.sue di sisi.nk k.sue.jum la..mc jer"

tlg perhatikan yg terblink2 tu....
conflict2..

antara kwn-kerje-kawin jiran..
yg ketiga tu mmg leh reject..
yg kedua tu...guana???
saya adalah pekerja cemerlang..
gemilang..n terbilang plak tu..

nnti lah..saya pikiq kn..
kwn2..tlg doakn i berjaya jejak di umah aya.

1 comment:

Anonymous said...

yunk..xyah serabut2 kepala.xyah conflict2.if u ada hal,xpela.jangan ekot sgt kata2 hasutan warok tuh.xpe.saya paham.laen kali pon still boleh kan.