Sunday, February 28, 2010

ati ku H.I.J.A.u

meRepEk by S.U.R.I.A. masanya 5:38 PM
lallallalallallaala..
ati saya sngt gumbira..
kerana...
saya tlh menyahut seruan kerajaan.
supaya....
menghijaukan bumi kiter.

sbnr yer diri ini tidak menyukai.
tapi rasa cam nk try je hasil dr tapak tgn nie
lallallalallallaala..
sngt sonok..

"eh kedai pokok-memokok lah.."
"ida...u ada pokok cili tak..i nk.."
"thanks mak ida"

so...singgah bagai nk rak.. (bkn beli rak) membeli pokok lain
lalalala..
ada pokok..."jum beli pasu-memasu.."

tu citer 2 mgu lepas.....
pokok yg xde seni.ni pokok limau

skrg sngt lah aktif kern menanam
jiran2..if u all nk wat smbal belacan...
u petik je..limau kasturi ke..and cili padi..
kan senang ada jiran terbaik ini..

selepas 2 mgu...means arini 28.02.2010
see.....dh pjg dah..

dari amik di umah ida setiggi batang pencil..
skrg dh setinggi flat saya tau.
penipu2.....!!!

2mgu lepas..saje campaak biji cili padi..
nk try lah tgn saya ni ada nilai2 kehijauan atau tidak.
so malas ar nk ckp...usha sendrii lah kat bwh ni

lalalla......sudah tumbuh pucuk

bru je meng'upgrade' pasu saya..
dengan mencampak baja organik.
saja nk mencampak kan serai enth jadi or tak...
kah2...sngt kelakar

nmpk batang serai????

yg berkaki 3 tu bkn serai la...tu cangkul cumel..
hahha..
saya berharap mak saya xperlu beratur di pasaraya tuk mmbeli itu suma.
so..
kwn2..n jiran2..n sedara mara...
tolong support saya tuk menghijaukn bumi kiter..
skrg kn musim panas...so sejukkkkkkkk je umah i tau..
(sila dtg..kalo tidak percaya)

kalo ada rakan2 ada pokok yg berhasil tuk memasak...
sila bg anak pokok or benih..
sngt memerlukan.

ok...thansk to kerajaan malaysia!
salam 1MALAYSIA!!!!

0 hasil meRepEk:

 

' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting