Thursday, November 19, 2009

saya skg F.R.E.E??!!!!!

akhir yer..saya sudah free
freee??
means??
  • freeeee dr berpakaian?(ee...yurkkk!!)
  • freeeee dr bertudung??(gilor ke pe ko suria!)
  • freeeee dr menyanyi?? (xde makna yer free benda alah tu)
  • freeeee dr memandu??(ngak buleh dung..wajibulgunnah nie)
  • freeeee dr berjln2?(lg ar wei...i ni kaki jalan...means..kaki i je jaln..tapi bdn tgl kat umah)
  • freeeee dr menonton wayang??(tidak..ritu pun xleh tgok cz hormati keputusan org)
  • freeeee dr berjoli??(even pulus tgh sengkek...i stil want to joli ma...)
  • freeeee kuar dr dating bersama2 en rizman? (owh tidak...lps ni i kat kl dah)
membebel laks..
padahal nk citer saya sudah tiada
test2...kuiz2....final2.....asignment2...projek2 lps nie..
yehhhhaaaa.....kwn2...sila jeles dgn segera

wah..pasti akan merindui masa2 tuk nyiapkan suma keje tu.
skrg ni future planning.keje dgn btl2...tunjuk kn saya boleh...!!!
dan cari keje yg halal supaya saya leh KAWINN!!!
sudah tidak sbr....
rasa2 cam nk meminang je anak ABAS tu..
"yunk..my parent thz week...nk bwk cincin kah?"

ee...yurk...tidak perlu yer suria..
jgn nk jadi sarah cam dlm cter nur kasih tu.
nk suruh ayah dia pinang si aidil tu..
malu my parents tau..keh2...
terkedik2 bwk cincin g pekan....tidak..

nota_kecik
mahu ke GMbng water park now!but ujan..
""ya ALLAH....berhenti kn ujan ini ya ALLAH..supaya kami leh berseronok di hr2 terakhir kami di UMP nie ya ALLAH..amin.""

i 'pregnant'...

2 comments:

Asyraff Zulkifli said...

wah, baby pon dh besar ye, ada tapak kaki kat perut tu...

U.Y.A said...

btl2..tgu masa je tu..