Monday, May 7, 2012

7May2012 Alhamdulillah

hai bakal mak mentua.
genap sudah SETAHUN KAMI BERTUNANG..

tq sbb sudi terima saya sbgai menantu last mak.
tq sbb sudi sarungkn cincin risik ke jari manis saya
tq sbb sudi sarungkn cincin tunang ke jari manis saya jugak.
tq sbb melyn saya spt anak mak sndiri

saya berjanji akan melayn anak mak spt mana mak lyn anak mak itu
saya berjanji akan bljr cmner mak melyn anak mak itu.

tuk syg:
tq terima dinda jadi suri dihati syg.
tq sbb lyn dinda dgn baik.

tgu bulan Sept2012.
doakn kami dgn baik2 shj..
slmt majlis akad nikah,bersanding dan bertandang.
slmt mnjadi isteri dan suami
menjadi suami dan isteri diredhai Allah.

amin2
 

6 comments:

SOULMATE is said...

Tahniah!hapy anvsy uya!

SarahSyafiq said...

tahniah.happy anniversary.
sept yaa?sama la kita:)

U.Y.A said...

!@nurin-tqtqtqtq

@sarah-tq dear..yeke??how preparation??dh brapa %?

firahadifa said...

Tahniah!! :)

firahadifa said...

Tahniah!! :)

U.Y.A said...

tq dear~~