Friday, February 24, 2012

Menjahit manik adalah hobi saya dan kwn saya!

haii darlings..
jz nk share hobi saya... (ntry penuh dgn GAMBAR!)
dr zaman beljr degree...mmg minat gilar jahit manik..
bersama rakan BFF saya. - Aishah Shahid-din.
asal xde kelas jer...mnjahit....
smpai promote kat UMP kot..
Tukang mnjahit manik...heheh
dulu hasil ada letak kat Fotopages-SYARIA..tapi dh lama xaktif
tgok lah dhbrapa lama xupdate...2 years
so email syaria tu..dh lama xbukak2....sbr je la..kot2 p.sword pun dh lupa..
sbr je la...

so rakan2.leh ar tgok hasil saya ngn aishah dulu..
skarg ni..dia wat dr jauhhhh nun Johor sana...
saya drrr kl.....
'jum check it out...kami yer hasil..

if dulu...saya n aishah .
if skrg Suria..saya yer hasil.. :))
if skrg Aishah...bisnes partner saya :)

dulu
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7

sekarang Suria
S1
S2
S3
S4
S5
S6
S7
S8

Sekarang Aishah
A1
A2
A3



mostly kwn2 jer wat tempah ngn kami...hehehe.
so diorg pun puas hati...
tq kwn2

4 comments:

blog-tips-kurus said...

rajinnya memanik...

U.Y.A said...

minat dulu...dn skrg..kena aktif blik dear.!

Fahimah Mahayuddin said...

Subhanallah..cantiknya awak jahit manik. Saya kalau jahit manik seketul; seketul tu bolehlah sikit2 tapi kalau yg berderet banyak macam awak ni mmg xpandai.Hehehe..cantik!

U.Y.A said...

tq dear....kalo suka....jadi je..percaya la...