Saturday, October 16, 2010

hii blog sudah hudus!!

hii..nama saya suriakako
saya pendatang asing..mmg kena hasingkan la..
hahha....
saya dh lama tidak hudpate blog...
duk baca je blok org..tapi mmg suka..
rasa sngt malas kot

tapi skrg ada mood....
xdop keje mau disettle kan..so
utk disettle kan adalah blog...

kejadian byk berlaku.yg sudah byk tidak dishare...
antaranya kejadian di ump...
iaitu KONVO!!!!

gumbira bersama kuarga tersyg,,
gumbira bersama kwan2 tersyg, ... 7wonders!

dan2...
berangan2 ingin mengmbar pic spt di luar negara..
dan terjadi lah antara nya...cth
ini dan ini..
dan di akhir percutian kami.saya bersama sepupu yg gilors...
bermandi mandian di GAMBANG WATER PARK!!terbaek..
game plg best yg ini!!

muka en kanan skali..sngt besemgatready to go!bkn nangs tapi suka sngt!
lapor2tgok2..muka saya..betapa kiut miut siut yer..
final...sngt sedey part ni..nk balik ke halaman msing2...
thanks to SAjori's fam
Rizman's fam
dan Sulaiman's fam!!
next trip..wat lg yer!!


pic ni yg terbaek pd abad ni..luf u alllss!!5 star for resort!
5 star for game kat water park!
yeah...tlg bg komisen skittt

2 comments:

*loue me* said...

uya gi gk BGRC.reen main yg slide tu(yg kena meniarap tu), sekali tak bergerak eh.xtau la sbb terlampau ringan ke.bila dh menggelongsor laju..tiba2 terstop sblm smpi kt garisan penamat.malu tul.1x je reen naik sbb takut.huhu..tp had fun la kt situ

neway, congratz ya!!

U.Y.A said...

yeker???slide tu best woo00o...sapa ringan mmg gitu..lmbt smpai..muahah...sapa gemukx cam abg suria...peh2....siap lompat dia sngt tinggi...n cpt smpai..
kami kat bawh dh berdekah gelak.

reen pun congrate!!!..cpt2 cari kojo