Sunday, August 22, 2010

next event!!!

mood dtg memeluk datin kamus

hei...
sarang sapa ni kat umah saya nie.??
hahah..mmg bersarang.bz noooo...
actually mmg bz..
even ada masa tuk baca blog kawang2..
baca citer mereka..sngt menarik.

tempoh mgu lps mmg menbacar diri sndri.
tmpat baru.keaadan baru..org baru.
suma baru..
kdtgn ramadhan mmg sinar baru dlm idup saya
macam2 berlaku...(brpa byk baru daaaa)
dan suma tu jadikan saya lbh tabah dan tabah..

byk citer nk diceritakn..tapi hold dulu.
tgu hati jadi tabah .....
raya tahun ni kemungkinan beraya di kl.
dan mungkin planning awal..beraya di dlm panggung.aka cinema
sngt sonok.bukan??heh

mgu slps raya....kami akan berangkat ke perak..
ada majlis di sana..
pastu .....majls konvo plak (09102010) ..(yabedabeduuuuuu!!)
dan slps tu..maybe...spt dibwh

kejadian mungkin berlaku lg.


insyallah akan dicerita jugak..
kwn2..
kiter jumpa time konvo deh??
xpun rasa2 nk dtg umah tuk beraya..sila2..
mana tau rezeki bestt...(dpt duwit raya kah?)

mood seterusnya...
saya merindui kwn2 saya.
spt...monkey...cat...tikus....beruk...badak..
.itik...burung....paus..jerung...


eh tak2..bergurau

1) Sin.nenek.Far..Warok..Aya..Ina
nk gelak kuat2 ngn mereka...
sharing story mory..
spt "wei..skrg ko couple ngn sapa?""madu ko camner skrg??"hhaha..ok tak?


2. Niza..Debab...Ann (maybe husband ko ar ann..hahha)
rindu juga pada pakwe msing2..yg kuat buli aku


3. auntie cah (maybe jugak rindu mr keyo.jgn belnja aku kfc)
dan pn jawe (rindu nk gelak2 ngn ko )


xpe..saya tau mereka ingt saya jugak.
my penting..
I miss u ooall....
majls i jgn lupa dtg..
cam biasa...xdtg...putus kwn

4 comments:

*loue me* said...

nnt jumpa time konvo :)

Roy Roches said...

dialu-alukn dtg ke ump dgn membawa sedozen big apple...hehe

sYa said...

rinduuuuuuuuuu juge!!! uhukkk

pssst2..bju raye dh siap??hehehe

U.Y.A said...

reen-yeah....nk jumpa kamu jugak....
roy-kamu sudi jadi cameraman kami????
sin-ssedey kot......ehem2...otw suma yer..muhahhaha..