Saturday, January 16, 2010

dia sayang saya ker??

saya sudah berjauhan ngn beliau.
saya sudah tidak berjumpa selalu ngn beliau.
tambahan mkn bersama2..
minum bersama2..

macam mana nie??
kena kawin kot..
ke tunang dlu...
tapi dh janji...lg 3 thn..
lama kan...

"ya allah ya tuhanku...perkenankn doa2 hamba mu ini....
tetapkn ati ini pd lelaki ini...kukuhkn hubungan kami,ya allah...
panjangkn jodoh kami sehingga ke akhir hayat kami......aminnn2.."

yeah....suka2..
xpenah wat entry special tuk ko..rizman..
hebatkn awek dia nie...!yeah..mmg pun...ok fine.

to syg..
  • bljr rajin2....
  • elakkn diri dr bermain games
  • jgn jadi malas tuk mmbuka buku
  • bukak je xguna..baca n phm kn...--(means study ler)
  • ingt janji2 kiter...next 3 years frm now
  • mkn n tido secukupnya.
  • stdy smart ok...jgn last minutes bru nk cari pen n pensil.
  • jgn cpt tergoda tuk main games
  • tgu saya dtg kuantan CNY nie..
  • yeah...
  • jgn lupa adiah saya....
  • 143--->>>>???xtau g duk jauh2
  • hapuskn games dr idup kamu
  • dh wat ke surat cinta tmpal di dinding??


perkataan itu ada dlm ati dia

beliau..
  1. mmg xencem..tapi ati baek
  2. mmg xcumel...tapi sngt cpt sejuk ati (mkn ais)
  3. mmg xlawa...tapi pandai amik ati (syg..DSLR plz)
  4. mmg xramah...tapi pandai bwk diri
  5. mmg xputes...tapi hati bersih
  6. mmg xtinggi...tapi budi bhs sngt tinggi
  7. mmg xsasa..tapi suka bermain suma jenis bola (pikiq kotor ar tu)
  8. mmg xgagah...tapi leh tumbuk org tau.... (sbb ada tgn)
  9. mmg xkaya...tapi kaya dgn adik beradik yg ramai n anak2 buah2 an

apa2 pun..saya ttp sayang dia...dia syg saya....saya akn cuba mnjaga ati dan diri...yg akan sentiasa mengingati beliau.dan syg beliau..

gagah kn?

ok...fine..ada org nk munth dh..jum bla....

9 comments:

sYa said...

kamu!!! actually saye mahu ke kuantan juge CNY ni..hahaha. wat a coincidence!!!!! jum g skali..tp naek bus la..haha

U.Y.A said...

awak nk g kuantan gaks?????napa??saje berjln kah????jum2..no hal...

Anonymous said...

saya pun nk g kuantan jugak

U.Y.A said...

meh2 turun..leh jumpa....ek??

Cheezy Wedges said...

macik.i mish u.got problems.nid ur advice..winduuu. =(

.mazLyna. said...

kak suria...jgn luper jmput dak2 junior ini...klu kwen...hik2...

*loue me* said...

suria..kita mengalami 'sesuatu' yang sama.sangat tak bes duk berjauhan kan..sedih tul

Asyraff Zulkifli said...

saye pon jauh gak.. saye nk sangat pegi kuantan... tapi saye xde masa nk pegi kuantan.. saye kena habiskan banyak masa tanpa dia supaya in the future saya ada baaanyaaakkkk masa ngan dia... tapi still sedey jauh2.. :(

U.Y.A said...

mas->>xkn lupa punya...heheh insyallah.

re3n-->>tu lah psl....seksa sngt nie hah...dgn keje yer..

Acap-->hahha..tau xpe....pikiq nk cari uwang tau!!!